http://fredag.aegd.dk/

Veckan har varit ett slags andningshål mellan Smärtan och Ortopedin som börjar på måndag. Fick en bok om smoothies i namnsdagspresent, fick lugna och stressa ner mig ordentligt. Dock en ordentlig rush i mobiliseringen med sista lektionen idag och allt känns som ett virrvarr.

Mamma skulle ha kommit idag och vid det här laget hade vi ränt omkring i Stockholms klänningaffärer på jakt efter den för henne perfekta klänningen till bröllopet i sommar. Men varken hon eller jag orkar egentligen, så vi skjuter på det. Jag har lyckats få ont i halsen, av någon konstig anledning.. Men vägrar tillåta det hela att urarta totalt. Min kalender har inga inbjudande luckor där man kan skriva "sjuk".
Jag åker till Västerås imorgon istället. Mamma sa att jag borde komma hem, ta varma lavendelbad och sova. Det lät enkelt, skönt och rogivande. Och så ska jag gosa med Oscar.

Har ätit lunch och två bitar mörk choklad. En kort eftermiddagslur står nu på tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0