Grus

Nu är det dags igen, sömnsvårigheter serverade på silverbricka. Har haft en längre period utan problem att somna, även om jag ständigt lagt mig lite försent.

Opersonligt brev sextonde av tjugioåtta äntligen funnet på den mest logiska plats, av misstag förstås. Vacker sanning R. Och jag ska fortsätta leta. Frostade av frysen idag.

Bror med flicka kom på besök efter shopping i Barkarby där bl.a. bröllopskostymen inhandlats. Otroligt snygg, satt riktigt bra. Jag kommer vara så stolt när dagen kommer.

Både jag och lägenheten är ren och fin igen, tur att jag kan säga nej, ha lediga dagar och ork att ta itu med det jag behöver. Tack.

Knivigt och våldsamt de senaste dagarna, sjuka i dubbel bemärkelse. Dock upplyftande små meddelanden emellanåt.

PB och jag diskuterade "sammanträffanden", något förstummade båda två. Hur långt kan man släppa tanketyglarna?


Kommentarer
Postat av: R.

Hoppas du har lika mkt glädje av att hitta dem som jag hade att gömma dem.



KRam!

2009-03-01 @ 13:27:10
URL: http://janniklasrickard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0