Grattis, värktabletter

"Ja må han leva, ja må han leva..." Grattis Ed!

Jag sjöng lite raspigt i telefonen, morning.

Mådde som en punkterad ballong, värk á la mens, trött efter en väldigt intensiv gårkväll på ortopeden och en känsla av ett ut- och invänt tarmsystem. Tvingade mig till gymmet innan det var dags att stämpla in igen. Sökte tröst hos sessan på Roslagsbanan som tycker att det är fint att vi har our period tillsammans varje månad. Mådde i alla fall otroligt mycket bättre efter passet, antagligen pga. generell frisättning av b-endorfiner.
Idag höll sig både avdelningen och akuten lugn, sängarna som blev tomma förblev så och alla låg klara för natten kl.20. Jag och tanterna tittade på Antikrundan och skrattade åt experternas entusiasm. Jag knaprade värktabletter för att hålla kroppen i schack. Ett pass kvar den här veckan. Till helgen kommer blivande herr och fru Linder-Lindén (?) och äter middag hos mig, dessutom ska jag spela. Det blir roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0