Påsk(lov)

Sista aktiva dagen i Stilla veckan och jag känner att min vecka har varit allt annat än stilla. I år igen.

Någon gång skulle jag vilja åka iväg på retreat hela påskveckan, komma in på djupet för att försöka förstå vad den faktiskt innebär, på riktigt. Han som regerar, även över döden, är värd så mycket mer. That's something....--> Joh. 3:16

Jag åker till Västerås under en av morgondagens arla timmar. Känns som att tiden återigen springer ifrån mig så fort jag är hemstaden. Hinner aldrig träffa alla som jag vill träffa. Samtidigt behöver jag tiden till annat. Tenta om en vecka igen och dessutom behöver jaget ta det lugnt. Jaja, tyvärr får jag inte se Max förrän jag ämnar komma till Göteborg som det ser ut, vi lyckas gå om varandra nu i helgen eftersom jag måste tillbaka och jobba.

Jag har en, eller flera möss i mitt förråd. Kul så länge de inte äter på mina skor.

Kommentarer
Postat av: Max

=) nämen? hälsa mössen från mig.

2009-04-08 @ 23:32:26
URL: http://moochiecoochie.wordpress.com
Postat av: Clas

Hoppas mössen inte hittar till köket :P

2009-04-12 @ 20:16:33
URL: http://classekung.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0