"Mmhmm, nanana, danda la do lo do do....."

Vaddå lördag? Masade mig upp för att träna, i bakgrunden av en äckligt hurtig instruktör som tog ut alla rörelser till max, vilket gjorde att antagligen ingen förvånades över hennes tighta kropp. Det enda jag störde mig på var att hon hade relatvit stora bröst trots hennes tvättbrädemage. Jag tror inte jag har gener för en sådan...

Fick rådet att backa bandet, vem vill det när man tror att man äntligen är på väg tillbaka? Men jag är väl korkad om jag inte gör det. Jag är på rätt spår, men för ivrig, motivationssänkande.

Jobbade med pantertanter till uskor som inte riktigt uppskattade (inte jag heller för den delen) det umgänge en patient hade med sin flickvän, i en flersal. Kåta tonåringar som knappt kunde hålla händerna i styr, men det rådde vi bot på. Det finns metoder.=)
Cheferna bjöd på godis, så det var väl det enda attributet som talade för att det faktiskt är lördag, även om den snart är slut.
 
Nynnat hela kvällen utan att märka det, en vacker och enkel melodi det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0