Nästan trerätters

Jag tycker att det är så fantastiskt roligt att laga mat till andra. Hade två trevliga middagsgäster på besök igår. Rökt makrill är ju helt klart underskattat, att man inte äter det oftare...
Vi åt nog konstant mellan klockan sju och halv elva. Mådde gräsligt illa alla tre på slutet, men gott var det. =)

Klev upp halv nio och hade en mentalt lugn stund. Diskade efter gårdagen. Åkte iväg och tränade kvart i tio. Varningsklockorna började ringa i bakhuvudet så fort jag blev tvungen att trampa lite på cykeln. Mycket nära att vända hem igen, men beslutade mig för att jag faktiskt kan avbryta om det inte skulle fungera över huvudtaget. Genomförde allt, utan hopp och spring, njöt av den smärtstillande endorfinkicken och bastade efteråt. Gudomligt. Förutom att en kvinna i medelåldern kallade mig för dam. F*ck you.

Ska nu genomföra vettiga saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0