Mutredskap

Idag var min lediga dag, egentligen. Men när jag fick erbjudande om två timmars jobb och med det möjlighet att träna kunde jag inte tacka nej. Så två kunder, en 80- och en 20-minutersmassage. Tränade innan jag började, dumt egentligen. Orkar nästan inte gå upp för trappan sen ju och ännu mindre massera med min vanliga styrka som jag brukar i 80 minuter. Jag kom igång i alla fall och hade en lyckad behandling med en mycket trevlig och rolig kund att jobba med.
Pratade lite med en av PT:arna i gymet och lovade att kolla på hans axel när jag var klar, resultat: byte av tjänster och jag fick tid för personlig träning nästa helg.

Firade att det var lördag på vägen hem och köpte en grillad kyckling, hur ofta händer det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0