Matfrossa

Hur ska det här gå? I juletid bjuds man än på det ena än på det andra. Var som tidigare nämnt hos far- och morföräldrar i helgen där det serverades mat och fika över högt och lågt. Hann ha en normal dag innan det var dags igen igår. Tillbaka till Åsbergby för att fira faster 50. De bjuder alltid på fantastisk mat av hög kvalitet, så även denna gång, men åt mest sallad. Idag är det en mellandag utan festligheter, men imorgon hålls Naprapathögskolans julfest med middag. Det brukar vara italiensk buffé av något slag med öl och vin. Och på lördag ska jag hem och julbaka åt mamma, luciafirande hos mormor på söndag, så kakor och bullar igen. Men sedan är det nog en liten paus fram till jul hoppas jag. Puh.

Plugga, jobba och träna är dagens uppgift. Fast i omkastad ordning. Väntar bara på att frukosten ska sjunka undan lite, sedan ska jag ta tag i min kropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0