Combat

Den underbara känslan av att kl.21.30 känna sig sovtrött och få gå och lägga sig gick över ganska fort, bara jag lagt huvudet på kudden.

Jag och Mr Officer hittade hopknycklade plastglas i porslin som vi tyckte passade paprikan alldeles utmärkt, nöjda tog vi oss till Kung Atles väg. Grillade, umgicks och hade trevligt. Fram på förnatten när efterrätten var serverad med efterlängtat kaffe och godis stod på bordet hade jag och en blivande filosof en djupare diskussion om jämställdhet. Fick även ordet amplitud förklarat för mig, vars egentliga innebörd jag faktiskt funderat på sedan jag läste fysiologi i februari.
Ramlade in här hemma cirkus tjugo i tre efter att ha väntat en hel halvtimme på bussen. Vaknade av att jag fick kramp i vaden 10.44.

Snurrat omkring hemma, underbart sensommar/höstväder som jag knappt sett. Fick ordning tillslut och fixade punkan så pass att jag insåg att ny slang är helt nödvändigt. Diclofenac och jag är numera kompanjoner. Får dock se vad resultatet blir. Slängde ett öga på combatacademy.com efter att ha sett en reklam när jag väntade på bussen.

Kommentarer
Postat av: Johan

Gerd Brantenberg - Egalias Döttrar



Finns att låna på Stadsbiblioteket eller köpa i pocket på Akademibokhandeln :-)



2008-08-28 @ 21:55:20
Postat av: Mimmi

Haha..=) kanske det, en vacker dag blir jag väl upplyst.;) Såg dig på t-banan idag by the way.

2008-08-29 @ 20:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0