Supersugen

Jag var på bio igår med Sofia. Vi såg Supersugen. Haha, vilken film...=) Har nog aldrig sett en sådan sexfixerad där vokabulären i princip bestod av "fuck". Men den artade sig, blev lite nyanserad och ganska bra på sina egna små vis.

Efteråt gick vi till ett café och pratade lite, det var trevligt. Väldans trötta var vi båda två, Sofia hade varit på behandling på kliniken och jag var trött ändå. Jag lade mig strax innan elva tror jag, somnade snart.

Idag har jag städat hela lägenheten, det är såå skönt när det är gjort. Det tar ju inte så lång tid heller, så man blir lätt motiverad att göra det. Snart kommer Lina och Sofia (från Västerås), det blir roligt. Lina har jag inte sett på över ett år, hon har varit i USA.
Nu ringde de och berättade att de hade fastnat i Sundbyberg pga. en olycka, personbil som krockat med en lastbil, illa. Hoppas att ingen omkom.

Det regnar, det har det gjort hela dagen, höstgrått.

Ikväll blir det utgång, mer färger då.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Höst är vackert. Våra lägenheter är små och visst är det bra när man städar. Fler små lägenheter =)

2007-09-30 @ 02:58:45
URL: http://johlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0