Efter-lunch-tankar

Idag har jag haft min sista teoretiska föreläsning för i år. Nu har jag bara massage ända fram till jul. Det känns helt ok om jag ska vara ärlig. Tenta på nervsystemet nästa onsdag, snäll föreläsare, han har berättat vilka de fem stora frågorna är. Klarar man dem har man i princip klarat tentan, utöver dem är det bara kortsvarsfrågor. Lite slappt, skönt att kunna börja varva ner inför julen, att inte behöva dra i nödbromsen den 21/12 när vi slutar.
Längtar efter jul, lugn och ro, vila, avslappning, julmat och välbefinnande. Känner mig som en påse mjöl idag, somnade strax innan tio igår kväll, men är helt slut ändå. Nu ska jag vila lite på maten och sedan blir det nog städtag efter power napen. Blanche och Ida smutsar ner alldeles förskräckligt...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du förtjänar verkligen lite nedvarvning!

2007-12-04 @ 18:34:47
URL: http://johlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0