God sömn 2

Kom hem från jobbet för en dryg timme sedan. Det tar en stund att varva ner ordentligt, även om man är helt slut. Det är jag i och för sig inte idag, det var en lugn kväll på avdelningen. Skönt. Bara en enstaka tant som vägrade byta till nattkläder. Får se vad som händer imorgon, blir nog lite mer liv i luckan skulle jag tro. Lunginflammation och mer oroligt på den avdelningen, var dag har sin plåga..

Dagen börjar lida mot sitt slut, i alla fall för mig. Sängen väntar med svala lakan. Jag har väl, kanske ett halvt kilo grus i varje öga. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: maria

MODE! finns det något bättre va? uttrycka sig via kläderna och använda allt det där man själv tycker är fint...

jag bloggar om mode, sånt jag syt själv och visar upp min egna stil. Nyfiken? titta in vettja!

Ha en bra kväll
Ciao!

2007-04-04 @ 17:38:28
URL: http://mariasmode.blogg.se
Postat av: Johanna

Lunginflammation?! Vem har det? Härligt att du har skaffat blogg, allrakäraste kusin.

2007-04-04 @ 19:29:39
URL: http://johlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0