24

Jag hade den mest fantastiska av födelsedagar! Faktiskt, minns inte när den var så lyckad senast. De flesta åren har jag jobbat, eller gjort något mer anspråkslöst än att ha kalas. Fejade hela morgonen och storstädade hela lägenheten, som jag har längtat! Det enda jag inte gjorde var väl att dra fram frysen och ta ner kökslampan för avdiskning. Dock, lampan fick sig en omgång lite senare när jag fick reda på att den var jättelätt att ta ner (vilket skämt, här har jag gått i snart 4 år och våndats över dess äcklighet och inte tänkt längre än jag vet inte vad). Det var pricken över i:t, faktiskt som en födelsedagspresent i sig.

Tårta, morotskaka, kaffekakor och biskvier producerades under veckan och på dagen D.

Tack alla som förgyllde min dag, oavsett det var med närvaro, telefonsamtal, eller facebookkommentarer. =)

Är dock trött efter helgen, eller hela veckan kanske snarare. Fix och trix. Jobbade kväll igår och imorgon kväll efter förmiddag på kliniken. Är vikarierande musiker på söndag också, öva öva..


Solen sken!!!








Kommentarer
Postat av: Elin

Shit vilka tårtor! :) Du borde öppna en kombinerad naprapatklinik och konditori. ;D

Fin bild på dig och Max!

2011-06-21 @ 14:20:43
URL: http://hejhenning.blogspot.com
Postat av: Mimmi

Roligt, du är inte den första som säger det..=) Jag skulle njuta av det! Ja, den är fin.=) Tråkigt att du behövde jobba.:(

2011-06-21 @ 15:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0