Doctor of Naprapathy

Jaha, då har jag mina andra yrkestitel, knappt 24 år gammal. Den andra är ju lite coolare dock, undersköterska smäller inte riktigt lika högt som dr of naprapathy. Det heter faktiskt så, en titel från USA. Även om man bara säger naprapat i Sverige och lägger till leg. framför om ett år.

Examensbalen i lördags var väldigt rolig och väldigt varm. Njöt under förmiddagen av att bli fin i håret genom min kära fasters flinka fingrar som jobbat på teater i många år. Hon var klar på 1,5 timme (!) när jag hade haft åsikter. Efter det var det Sofias tur att bli lockad och fixad medan jag lade make up och krånglade på lösögonfransarna. Kära nån.

Ja, jag har fortfarande ont i fötterna. Kunde knappt gå från Grand Hôtel till Café Opera när det var dags för efterfest. Efter någon plågsam halvtimme där bytte jag till sneakers och överlevde på det viset.

Väntar bara på att allt ska lugna ner sig nu.

Vill komma i fas igen, måste ju städa. Vill göra om, ändra rutiner i mitt liv. Det är nytt nu. Mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0