Hem?

Åh! Men åh. En kaskad av gyllene, brunt, rostfärgat, kastanj. Vackert.

Världens segaste, men mangon, mm säger jag bara. Tur att jag fortfarande känner smaker.

Jag vill  inte, och inte, och inte och inte. Känns som att min kropp har tagit semester och helt enkelt vägrar att samarbeta fortsättningsvis. "You've crossed the line."

Mariadöttrarna blir min räddning. Ta mig mot ljuset, där jag hör hemma.

Jag drack ett fylligt och runt spanskt Cabernet Sauvignon igår till middagen. John lagar vansinnigt bra mat. Vilken dag.

Eller?

Kommentarer
Postat av: Hanna Odén

När ska du till Mariadöttrarna? I Enköping eller? Min kusin bor där i ett år nu. Åsa Burström. Hälsa om du träffar på henne! KRAM

2011-04-06 @ 16:58:18
Postat av: Mimmi

Precis, i Enköping. Det ska bli fantastiskt. Ja, jag ska hälsa henne!=) Kram

2011-04-06 @ 22:14:21
Postat av: Mimmi

Precis, i Enköping. Det ska bli fantastiskt. Ja, jag ska hälsa henne!=) Kram

2011-04-06 @ 22:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0