Exklusivt

Så var det dags igen. Allt lyckas hopa sig när det är time för tentaplugg. Tvätthögen är gigantisk, dammet börjar samlas till tussar på golvet, jag är trött av att jag inte lagt mig i tid de senaste två veckorna, det är rörigt av papper och böcker på skrivbordet, bagar med träningkläder och halvt urdruckna vattenflaskor plus att jag har träningsvärk så jag inte riktigt orkar röra armarna normalt.

Bytte just ut julstjärnan mot en lampa som satt där när jag flyttade in. Satte i kontakten, och så funkar inte idioten. Säkert något elfel...*stön* Den har legat ute i mitt förråd som är lite fuktigt. Jag måste ta mig till IKEA, kuddar, ljus, lampa.

Har sista smärtföreläsningen på onsdag, tenta på fredag. Föreläsaren ramlade och slog i huvudet, så vi missade en föreläsning tidigare, tycker att de kunde tryckt in den förra veckan istället...

Var på utbildning för Sturebadets räkning igår. Vi fick äntligen lära oss behandlingen Exklusiv SPAmassage. Lång, men skön dag. Behandlingen pågår i 80 minuter, består av fasta, men mjuka och långsamma grepp. Oljan flödar och dessutom blir man inpackad i plast och handdukar för att hålla värmen. Stort fokus på fötter, händer, nacke, ansikte och skalp. Alla ytterändar så att säga. Jag gick som i ett töcken, otrolig behandling. Lyckades dock få mig själv att gymma efteråt, väldigt trött i kroppen efter det. Men jag fick ju betalt, så så hemskt var det inte...




Kommentarer
Postat av: Max

och så fick du lära dig hur man gömmer en sten i naveln? =)

2009-03-08 @ 12:40:26
URL: http://moochiecoochie.wordpress.com
Postat av: Mimmi

Hehe.. nej, faktiskt inte. Men bilden kommer iaf från sturebadets hemsida.

2009-03-08 @ 15:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0