Kli

Min kropp har fått tokspel. Blivit känslig för det ena och det andra. Fick eksem för ett tag sedan som jag trodde skulle gå över ganska fort. Haft dem i några veckor nu och har nästan behandlat bort dem. Igår sminkade jag mig, ett stort misstag tydligen. För idag har jag fått utstå sjukt irriterande klåda i ansiktet. Det syns visserligen inte särskilt, lätt rodnad mest, men det är oerhört påfrestande att hela tiden undertrycka impulser att klia och röra vid den irriterade huden. Jag vet ju att jag mår bäst av att låta bli. Har skänkt många medlidsamma tankar åt min bror de senaste veckorna som levt med denna plåga i större delen av sitt liv. Otroligt förundrad över hans tålamod och lugn.

Well, petitesser.

Jag har sytt mycket de senaste dagarna, mest lagat småhål i tröjor och låtit maskinen tillverka knapphål. Efter mitt träningspass ikväll ska jag packa för Göteborg och sy i knapparna till kuddfodralen jag sydde i maj.=)

Nu är min tvätt äntligen klar!

Kommentarer
Postat av: Max

ska du till gbg? kom hem till mig och säg hej =)

2009-07-26 @ 23:04:35
URL: http://moochiecoochie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0