Kroppslig natt

Undrar stilla hur det kommer gå för Sturebadet i helgen, jag vet att det är en hel del personal sjuk. Jag sjukskrev mig helt idag inför söndag, hostan ger sig inte och fysiskt, närgånget arbete är kanske ingen höjdare då. Varken för mig eller kunderna.

Nattlig ankomst vid ett, jag hade kunnat somna vid åtta. Vi fikade och pratade, då blir man pigg igen. Nannade kudden efter två någon gång. Natten blev dag och jag hostade som en annan KOL-patient. Scones svängdes ihop av min gäst till frukost som sedan tog bussen kl.11.08. Pojksnack.

Första dagen idag sedan i måndags som jag satt på mig vettiga kläder och orkat bry mig om hur jag ser ut. Läst en artikel om akupunktur.

Känner mig lynnig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0