Intensivt

Tack för igår kära omgivning. Först en föreläsning om smärta med en riktigt duktig och kunnig föreläsare, som sågat den ena sanningen efter den andra. Väldigt intressant.
Grabbade tag i Maria direkt efter och drog med henne till Åhléns där vi köpte färg och sedan travade hem till henne. Trubaduren satt redan på plats och underhöll medan jag sakta men säkert fick en ganska mycket mörkare ton på mitt hår igen. Det blev fint. Åkte hem och fixade riktigt god kyckling till mig och Sofia som kom över senare.
Vi åt årets första semlor och mådde gott. Step up 2 the streets var en film som överträffade mina förväntningar, vilket gjorde att jag inte ville göra annat än att dansa efteråt.
Vi drog oss in till stan efter elva, Sofia lämnade mig vid T-centralen medan jag fortsatte mot Midsommarkransen. Kom äntligen fram och travade in i en hall full av Viktors kompisar. Ida hade propsat på min närvaro eftersom det alltför mycket skulle bli en korvfest annars, vilket det var ändå, trots att vi var hela fem flickor i sällskapet. Jag rökte passivt på balkongen, var passivt typ flickvän (utan att veta det) och agerade undersköterska fast jag inte var på jobbet. Intressant måste jag säga.

Stockholm har inte visat sig från sin bästa sida idag. Tjock dimma över hela staden, slask och allmänt skit. Jag jobbade och njöt lite av att mitt passerkort äntligen fungerar. Nu har jag ätit godis.

På onsdag ska jag på Filosofisk salong - tema Gud.

Kommentarer
Postat av: B

Korvfest,Mimmi det utrycketmåste du sluta med innan du börjat...

2009-02-10 @ 11:16:34
Postat av: Mimmi

Haha..! Men det var inte jag som sa det ju. Idas uttryck faktiskt, jag tyckte dock att det var ganska roligt om än lite vulgärt.=)

2009-02-11 @ 13:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0