Råttor

Nu har det hänt. De vidriga små parasiterna har tuggat sönder ett par av mina favoritskor. Riktigt kände hur mordlusten ökade markant när jag upptäckte deras räd inne i förrådet.

De har bitit av remmarna på ett par jättefina läderflip-flop i svart och brunt. Känner för att ha ihjäl odjuren med mina bara händer. Men jag kommer antaligen inte åt dem, så jag har just inhämtat två stora fällor. Ska strax gillra dem, så fort osten har tinat.

Jag borde göra om där inne, lätt oordning och hälften är inte i kartonger, vilket det borde. Så jag får väl skylla mig själv, kanske.



Levande råtta          Död råtta, så blir det.

Kommentarer
Postat av: Max

you gotta kill 'em all!

2009-04-13 @ 22:23:47
URL: http://moochiecoochie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0