Systemminus

Lång dag idag. Har sovit sådär de senaste dagarna. Insåg att min tanke befann sig lite längre bort än i nuet under en av mina behandlingar för en stund sedan. Järnbrist och sömnbrist? Kan inte heller förmå mig att ta mig en trappa upp till gymmet. Det surrar.

"Vad stark du är" sa en patient förvånat. Mm. Eller tvärtom?

Vi drog på oss overall, thermobyxor och kängor och travade rakt ut i skogen igår. Jag motvilligt. Ordentlig promenad genom träsk, snår, ibland på avverkningsvägar och över en frusen, snötäckt åker. Knöligt. Men friskt och svettigt.
Halvvägs fick jag ont i ljumsken, det svider fortfarande trots att jag försökt mota bort det med nålar. Behöver kanske hjälp helt enkelt.

Helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag har ledig timme kl 9.00 imorrn om du vill ha hjälp.... ;-)

2012-01-25 @ 14:19:17
Postat av: Mimmi

Tack Johan, men liite långt till Oslo.:) ska tvinga Nidal att kolla på det imorgon. Fullt ös? Kram

2012-01-25 @ 16:52:41
URL: http://badgies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0