Limebad

Trots att jag faktiskt bara var ledig en dag i veckan som gått känns det som att jag hade en hel helg trots allt.
Halvdag i fredags, picknick och bad vid en långgrund sjö (första gången i år som jag badade, märkligt). Wraps med rökt lax och pepparrotsphiladelphia, mango- och jordgubbssmoothie, brie och salami, stor och liten kniv.


LIME och CITRON var dagens tema, med besked gällande kycklingen och lemonaden. Wihii.

Jobbade kvällstid på olika sätt, men blev kanske lika trötta båda två. Hursomhelst ledde det till ett resultat.

Studiorigg och ---------------------------------> resultat




Jag fick mig ett par Rizzoskor till ett bröllop i lördags, trots protester mot köpcentrum hamnade vi uppenbarligen där ändå. En timmes framkallning finns tydligen fortfarande, bra grej.


Fast svart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0