Sacralt

Det var länge sedan jag var såhär rastlös. Det enda jag har åstadkommit idag är att packa upp min bag med kläder som till stor del var rena tack och lov. Min tanke med dagen var att gå igenom anteckningar och kompendiumet i mobilisering. Öppnade faktiskt kollegieblocket och bläddrade några sidor, plötsligt blev ögonlocken alldeles för tunga för att det skulle kännas hälsosamt, så jag slutade läsa.

Tack gode Gud för hjälpsamma människor! Tog tag i det där med att jag behöver vara ledig balhelgen imorse. Ringde samordnaden som gav mig det trevliga svaret att det bara var för mig att fixa det själv. Så hon mailade en telefonlista. Anyway, jag behövde bara ringa två samtal. Sergelskan sa; "ja..men det kan jag väl göra, inga problem" som om hon inte gjorde annat än att ta andras jourhelger, med nöje dessutom. Var nog glad i en hel timme efter det.

Varför har inte F&S öppet än?? Jag hade behövt köra skiten ur mig idag. Gjorde mitt bästa här hemma istället och insåg att det tryck på sacrum som man får av att ligga på rygg i en crunch inte var någon höjdare. Sved och brände.
Jag har nog bränt mig på pekfingret.



Sacrum - anatomilektion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0