Lugnet sänker sig

Frid i själen av att gå upp och ha mycket tid på sig för morgonbestyren. Kan åka en halvtimme senare än vanligt idag, men gick upp vanlig tid. Tog tag i det jag inte orkade igår, disken och dagens lunch. Dessutom har jag hunnit göra mig lite fin, till skillnad från vanliga dagar då jag bara drar på mig något ur garderoben, ofta av mjukare kvalitet.
Kommer komma hem sent idag med, men kvällen består av samtal, fika och gemenskap.

Jag och Maria ska repetera hela förmiddagen, vi får antaligen göra två duggor nästa vecka, både den ordinarie duggan och den vi missade v.3.

Frid i själen av att hinna träna tillräckligt, vilket jag i princip gjort senaste veckan och främst måndag och tisdag den här veckan. Kroppen hamnar i fas samtidigt som jag blir mer harmonisk, sover bättre och känner att jag tar hand om mig själv.

Frid i själen av att tillfälligt slippa ångest över ekonomin.

Frid i själen av att veta att jag faktiskt mår bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0