MDR

"Vad är det som har förändrats?" frågade Johanna och jag började nästan undra själv.

Mörbultad nu på morgonen, både magliggandes och i MDR (Maximum Dorsal Rotation). Han tyckte att det såg bra ut och jobbade inte lika länge alls som under förra behandlingen. Hoppet han förmedlade till mig under första besöket var inte utan innehåll. Framför allt med tanke på att jag nästan mår bra nu, har nästan aldrig smärta och utstrålning rent passivt. Sedan att det tar tid att bygga upp sig igen är en annan femma.

Osmart nog åkte jag och handlade mat efter. Tungt att bära mat för nästan 800, även om bussen stannar nära. Ändrade planer när Matilda ringer och säger att det är sammanställning av studiesvar på St Eriksplan som gäller. Time to go..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0