Flyg lilla Jo

Kära nån vad tiden går, helg igen och det känns som om jag knappt hänger med. Snart är jag 50, hurra (!).

Har förberett morgondagen med att tvätta, baka bullar och packa lite smått. Såg att jag var fullbokad på kliniken imorgon, hade varit skönt med luckor fredag eftermiddag. Efter det hämtar jag ryggsäcken och åker. Önskar bara att det på något sätt liknade min kära kusins spontana, oplanerade påhitt - johlie.blogg.se.
Men jag får frukosten i en korg och vackert gyllenbrunt sällskap, så vem klagar? Dessutom får jag köra bil och använda min nya kjol.

Äntligen är biomekanikrapporten klar, har ni sett någon snyggare?


M1=M2                  M1=F1xd1
M2=F2xd2


     - helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0