Handling och konsekvens

Märkligt att höra men ändå inte förstå, trots att orden formas med för mig välkända ljud. "Du får börja på mig, jag fattade inte det där." Självklart.

Blir äckligt medveten om mina förhinder, ryggliggandes med ett par varsamma händer i nacken. Svider, bränner och smärtar. Känner snarare besvikelse över min egen övertro och mitt blåögda sätt, än något annat. Modfälld över känslan av att aldrig bli kvitt den fysiska smärtan. Drar upp benen mot magen. Ska samla ihop mina delar och försöka sätta dem på plats igen, fast jag behöver nog hjälp.

Jag är ledig imorgon.

Tillbringade största delen av dagen igår med Lilla Jo, men kära nån vad hon blivit stor.. Fick lirka länge, men tillslut följde hon med, vuxenpoäng. Fick en review av hennes trip genom Europa och gladde mig djupt tillsammans med henne.
Vi fikade på söder och åt middag i centrum. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0