Sug i låren och sänkt hjärnkapacitet

En asiatisk kille i min ålder sätter sig snett mot mig i tunnelbanan vid tekniska högskolan, plockar upp en sliten rubiks kub. Det rasslade till i faslig fart i ca 15 sekunder och den var i fullständig oordning. Han inspekterade den likgiltigt från olika vinklar i ett par sekunder innan han automatiskt började vrida de olika delarna, fortfarande galet fort. Jag kom helt av mig i mitt bokläsande och tittar fascinerat under lugg på honom och ler helt omedvetet. Det dröjer inte länge innan den är löst igen och gör den, för mig, olöslig.

Har suttit konstant redigerandes sedan jag kom hem. Äntligen färdig med allt pill från radavstånd till "man" som vissa inte kan låta bli att slänga in i texten. Ska det vara så förbaskat svårt? Ändrat på meningsuppbyggnader, kommatecken och teckensnitt. Blä, fast jag får det ju som jag vill ha det.=) Imorgon är det över.

Ägnade timmarna mellan nio och elva åt att träna i ett gym i kungens kurva. En lärare har sin klinik där och använder väldigt mycket träning i sina behandlingar. Vi fick känna på både det ena och det andra, bl.a. ett tungt cykeltest i två set. Men vi skulle bara registrera våra resultat i brutalbänk och chins. Bästa tjej gjorde 24 i brutalbänk (vilket är riktigt bra) och bästa kille gjorde 28. Men så är Johanna gammal raceskidåkare. Chins är en annan historia.. Ako fixade 25 och leder markant, även om de verkligen inte är några kontorsråttor resten av grabbarna.

Regnigt och dant, kallt och ruggigt. Trött och sömnig. Sängen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

wow... skulle verkligen vela ha suttit där o sett på honom jag med!! puss

2008-11-18 @ 22:04:34
URL: http://moochiecoochie.wordpress.com
Postat av: Max

wow... skulle verkligen vela ha suttit där o sett på honom jag med!! puss

2008-11-18 @ 22:05:17
URL: http://moochiecoochie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0