Genombrott

Äntligen. Efter en hel natts djup sömn vaknade jag imorse med en helt ok morgonmängd grus i ögonen. Drog på mig mjuka bomullskläder och kände mig redo för en dag av klämmande och förtvivlan över att inte känna det man ska, det tar som lite tid att lära sig.
Anyway, mitt pulverkaffe måste vara en bluff. Märker markant skillnad i pigghet när jag dricker bryggkaffe, men den fullkomligt uteblir när jag dricker mitt snabbkaffe. Efter salladslunchen hade vi gruppmöte. Vi drog till ett café på Odenplan, betalade hutlösa 58 kr för en mockaruta och en kaffe. De hade inga priser på sina bakverk. Vi bestämde att det var helt tillåtet att unna sig något riktigt gott när man ska plugga. Fick struktur och ordning, skrev ett mötesprotokoll, kontrollerade att alla visste vad de skulle göra och planerade in ett möte till innan handledningen nästa vecka.
När jag kom hem flyttade jag datorn ut i köket, drog fram tre fysiologiböcker och började helt enkelt producera text, flitigt refererande. Helt förvånad över mitt fokus, förmåga att faktiskt producera och få fram ett resultat. Har känt mig allt annat än fokuserad den senaste tiden. Katten J frågade mig idag om jag håller på att flippa ur när jag berättade om igår kväll. Don't worry. Jag lyckades till och med få till en välsmakande middag som inte var så tidskrävande samtidigt som jag taggade mig själv för kvällens träningspass. Komiskt hur olika dagar är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0