Jetlag

Hela dagen har jag mått konstigt. Vaknade imorse och kände det som om jag skulle kunna ligga i sängen hela dagen, utan problem. Gick upp trots allt, efter att ha skrivit ett sms i en timme, somnade mellan varje ord. Kände mig febrig, ur balans, ont i halsen. Allt var upp och ner. Tanken att det kan bero på för lite sömn i kombination med taskigt immunsystem har slagit mig åtskilliga gånger under dagen. Har ju aldrig varit så mycket sjuk som under mitt år här i Stockholm. Drack en kopp kaffe vid elva och blev plötsligt människa.=) Sjukan gav sig dock inte.

Tog mig till kliniken och var där till kl.15.30, vilket var ungefär lagom för mig denna dag. Hade bara en patient, andra passet, så jag passade på att ge Matilda en helkroppsmassage som övning inför fredag då chefsmassagen äger rum. Hon är massageterapeut sen innan, så det är bra med lite feedback från någon som vet hur det fungerar.

Men nu ska jag laga mat, potatis och köttbullar i brunsås...

image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0