Färdig!

Så var det över. Jag hade en av de mest skräckinjagande tentor jag haft hittills i förmiddags. Elva sidor lång, massa frågor, där varje enskild fråga på oftast 4 poäng krävde mycket tankverksamhet. Det tog mig strax över två timmar att bli färdig, kände sig ganska utsjasad efteråt.

Pinnade till bussen och kom hem fem över tolv. Kastade mig över spisen och slängde ihop en simpel lunch på bulgur och linser. Jag börjar jobba om tre kvart, tur att det är nära. Mitt första pass som inte är intro på ortopeden, blir nog lite annorlunda, även om det är samma sysslor. Fast nu förväntas jag ju kunna det där.. hm.

Bara det praktiska provet i muskeltöj kvar. Mitt ligger på onsdag kl.10.45 om jag inte minns fel. Jag och Lii ska öva hela helgen. Sedan är det snart över...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0