Bror d.y. 19

Raceföreläsning på förmiddagen. Ingen viskade ens ett ord, man hann inte. Pennorna raspade mot kollegieblocken som galna medan man samtidigt och ofta många på en gång hörde hur folk snabbt vände blad för att hinna skriva det hon just sa. Hysterin efter gamla tentor och över hur det ska gå osv har infunnit sig inför denna smått jobbiga tentamina i patologi. Men det är ju hel VECKA kvar, vad har vi att oroa oss för?

Marc fyller år idag, hurra för dig! Han fick en stereo till bilen berättade han över sms.

Har varit sådär effektiv, som man bara är ibland, nu på kvällskvisten. Lagade vårig laxsoppa med curry, grönsaker och räkor. Diskade och fixade matlådan på en gång. Dammsög hela lägenheten lite hastigt, stod helt enkelt inte ut. Lagade två par jeans som gått sönder, igen. Gick ut i förrådet med min resväska och alla mina återvinnigsgrejer som stått i köket i en evighet. Och klockan är ändå bara strax efter sju. Jag har alltså förverkat alla mina ursäkter för att inte plugga alla redan. Har i och för sig en grej kvar, göra mina övningar som jag fått i uppgift av en naprapatstudent i åk 3. Men det tar typ 5 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0