AMC-prov

Har knappt känts som helg. Har varit i skolan både igår och idag. Övat muskeltöj med Lii inför vårt praktiska prov på onsdag. Igår var jag helt lost efter att ha varit på gymet strax efter nio på förmiddagen. Kände det som att någon dragit ner en rullgardin framför mina ögon där vid ett. Kunde verkligen inte tänka, allt blev bakvänt. Vi höll ut till strax innan fyra i alla fall.
Idag blev det lite sovmorgon, lugn förmiddag framför skärmen. Till skolan igen vid halv ett, tack och lov mer alert. Vi gick igenom en hel del. Har bara underben och underarm kvar till på tisdag, känns bra. Ska jag se till att läsa på anatomin och framför allt all innervation imorgon. Så löser sig nog det här...

Gick lite på stan efter att vi var färdiga, letade studentpresent till Marc. Stört svårt. Alla fyller år nu i juni dessutom, och nu är det ganska tomt i studentkassan tills jag får lön i juni. Men det löser sig..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0