Luft

Tentan avklarad utan problem, fys2-tentan tillbaka med bra resultat, börjar bli frisk på riktigt (hoppas jag). Känner mig på riktigt bra humör. Födelsedagsfest igår, minst halva klassen var där vilket innebär typ 40 personer. Galet trevligt i den där femman på söder, härligt livlig diskussion runt köksbordet..

Ikväll är det fest igen, adressen har jag inte än, men massa musikfolk, producenter, musiker osv. Liveband ska det bli, intressant det där tycker jag. Snart dags att putsa fjäderdräkten...

Har hunnit öva en hel del också idag, fiol. Skönt, ska snart ta lite nya tag. Ska spela om två veckor, då behöver jag kunna det där som jag inte kan. Jag har inget direkt överhängande just nu, så skönt.

Blir bjuden på middag ikväll, i mitt eget kök, nice..=) Känner mig omgiven av underbara människor. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0