Onsdag den elfte

Somnat strax före eller efter två de senaste nätterna. Tankarna snurrar.. Hoppas att jag nu bröt trenden genom att gå upp kvart över sju idag. Det var lite segt, men det gick. Åkte in och var på sats till nio. Blev mörbultad, pressad och pushad i något mer än en timme, men kände mig fräsch efteråt. Snubblade dock nästan ner för trappen, krävs koncentration för att musklerna ska bete sig normalt.
Traskade till en tygbutik och införskaffade resår. Blev helt kär och inspirerad. Fanns hur mycket roligt som helst som man kan leka med där. Sy lite kläder kanske..
Fastnade inne på Lidl, efter att jag betalat. En kille från Telenor tyckte absolut att jag behövde en ny telefon. Det tyckte inte jag. Pratade om det ett tag och sedan började vi prata om annat, han, jag och en tjej som också stod där. De var nog lite trötta på att störa folk..=) Dessutom spöregnade det, så jag stod gärna inne ett tag till. Trevliga prickar båda två.

Pallade inte att cykla upp för sista backen hem till mig efter morgonens strapatser, så seg i kroppen. Väl hemma fixade jag mat och tog det lugnt. Satte en bröddeg och gick och lade mig. Sov djupt i precis en timme, underbart.

Imorgon ska jag på opera med mamma, mormor och moster, vi ska se Askungen. Blir nog en trevlig tantkväll. kl.12 kommer mamma och mormor hit och fikar hos mig. Mormor is dying to see hur jag bor. Köpte en ny, vit klänning i måndags som jag tror kommer ingå i morgondagens uppsättning kläder. Och gröna pumps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0