Midsommar

I torsdags jobbade jag till 21.30, somnade kl.02 ungefär och steg upp strax över tre timmar senare. Gick på kl.7, sprang i korridorerna hela dagen och kvällen. Hann faktiskt med bussen mot Stocksund 21.12.
Mormor fyllde 80 i torsdags, men firades med släkt och vänner igår. Vi hade jättetrevligt, underbar mat och kuligt att träffa alla kusinerna som bor i Halland.

Min kropp tyckte någonstans under midsommarafton att jag misshandlat den för hårt med lite sömn och långt arbetspass. Så en torr, värkande känsla i halsen kom smygande under hela dagen. Blev värre igår. Så när vi landade i Västerås tog jag ett långt bad och lade mig sedan. Vaknade imorse av att de sjöng för mig sådär fyra dagar i efterskott. Satt ute i morgonsolen vid fina frukostbordet och svettades, analyserade det hela och slutsatsen blev; feber. Åkte till kyrkan med resten förutom Marc, svettades där med. Fick träffa Arvid, det var roligt. Kom hem och fikade lite med tårta. Skjutsade Max till Gbg-tåget och lade mig sedan i sängen när jag kom hem. Sov till 18.00.

Nu väntar jag på min räksallad, de andra ska äta pizza. Kände dock att det räckte med tårta både idag och igår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0