Arbetsbrist

Jag började för en timme sedan och har inte kund förrän kl.11. Såå segt. Finns i princip ingenting att göra, vika lite plast och fylla på i mitt rum typ. Det är redan gjort. Tittade just ut bakom gardinen och insåg att Felix Herngren tränar på Sturebadet. Hej hej, Felix.
Massager på schemat idag, som vanligt, men inga konstiga behandlingar som jag råkade ut för de första passen. Tänk vad skönt det hade varit om jag hade kunnat sno åt mig en behandling här på morgonkvisten. Vågade inte fråga, känner inte mina kollegor tillräckligt än. De flesta har kund nu, så jag får stå här i min ensamhet, hurra. Kan i alla fall utnyttja internet, tur det. Vattnet skvalar från fallet i ena änden av poolen, det är ju så man blir kissnödig.. om jag hade tänkt lite och tagit med mig träningskläder hade jag kunnat utnyttja tiden till något vettigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0