Nörrrköapiing..

Igår frostade jag av mitt frysfack. Isen hade krupit ner och bildat en stor klump nedanför facket som tog alldeles för mycket plats i mitt alldeles för lilla kylskåp för att det skulle vara roligt. Gjorde alltså slag i saken, bokstavligt talat och har nu ett fint, frostfritt frysfack igen. I säkert en månad.

Rastlös som få, lite konstigt med tanke på hur jag jobbade veckan som varit. Pratade med en vän i Norrköping och bestämde hastigt och lustigt att det var ölkväll. Rafsade ihop vad jag behövde och stack till tåget. Ankom 19.18 till staden och travade genom lummiga parker till lägenheten. Blev bjuden på middag, trevligt sällskap och god öl. Så väl omhändertagen, precis vad jag behövde. Tack.

Tog bussen hem idag, sov strax över en timme, vilket var behövligt. Väl hemma fick jag reda på av Kattis att de har en stor råtta i köket, hade tydligen suttit på diskbänken. Fyyy, vad äckligt.

Fyra arbetspass kvar, sen är jag leeediiiiig. Drar till Tallinn på momangen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0