Oas

Jag vet inte om nattens och igår natts sömn talar om i vilket behov jag var av att vara ledig utan måsten. Tolv timmar i sträck båda nätterna utan att ens höra klockan som jag satt på nio. Idag fick jag till och med sol och kunde vila på altanen iförd bikini med en stor latte och fysiologiboken framför nosen. Helt frivilligt det där med fysiologin, faktiskt. Funderade över ett skeende gällande albumin. Fick inget svar dock, så jag undrar om den där sjuksköterskan hade rätt.
Nu har det mulnat på ordentligt, men jag hann få lite färg i alla fall.

Packade ett kuvert med bilder, ett papper med info om mig och ett svarskuvert. Ska gå och lägga det på lådan snart, så får vi se om de svarar inom de två månader som de säger att det ska ta.

Hoppas på uppehåll så tvätten kan hänga ute. Bara rummet kvar att städa, tänk att det är så tråkigt...


Rabarberpaj är galet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0