Strävt

Jaha, så åkte jag dit tillslut. Började få den där torra, stickande känslan i mjuka gommen inatt. Jag har klarat mig hela hösten utan att bli förkyld, men nu tycks virusarna ha övervunnit mitt försvar och intagit min borg. Kanske kan bero på att det antagligen är nedsatt, försvaret alltså. Kan ju inte bli så mycket annat än det när jag inte sover så den får tid att reparera sig. Har somnat efter klockan två i över en vecka, varje natt. Gjorde misstaget att sova till 10.20 två dagar i rad, sedan var det kört.
Kanske kan trenden vända nu när jag tvingats upp 6.30 idag och kommer att gå upp 5.30 imorgon. Framför allt eftersom antalet sömntimmar uppgick till hela tre och en halv inatt. Vansinnigt att jag ens står på benen, men kladda på lite mascara så ska du se att det löser sig! Skrev nog svar på alla frågor medan jag tuggade nötter för att hålla blodsockret på plats tiden ut.

Vörtlimpsdoft sprider sig..

Disk. Måste diska. *stön* Måste diska när man har bakat, mjölpuder över hela bänken.

Kommentarer
Postat av: Micke Sandberg

Kämpa på kära du! Du är ung och stark, kom ihåg det. Det blev ingen sprit på bolaget! Men dock en flaska rött, den slank ner till kyckling och klyftpotatis. Så nu börjar man känna sig lite avkopplad efter dagens prövning! Ta det lugnt så ses vi nästa vecka! Kram Micke

2008-12-05 @ 18:46:04
Postat av: Mimmi

Så ingen skånes?;) Det var väl tur kanske. Men middagen lät ju nice, jag fick risgrynsgröt, inte fel det heller. Ska nog snart gå och lägga mig, grymt skönt. Njut av helgen! Kram

2008-12-05 @ 20:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0