Senaste löpet: Inläsning AB, snart i konkurs!

Nu har inte jag några fler föreläsningar förrän efter jul och nyår. Däremot har jag tre tentor kvar att klara av, varav den första ligger på fredag. Vet inte riktigt hur det här ska gå till. Har verkligen suttit hela dagen idag och fattar liksom inte riktigt hur jag ska gå tillväga. Bläddrar sporadiskt i boken, läser lite i något arbete och kollar på några frågor. Fick förfrågan om att jobba på torsdag, tror inte det om man säger så...

Igår fick jag inte mycket gjort heller. För det första har jag lagt mig vid halv två varje natt i en halv vecka och sovit för länge. Sedan kunde jag inte koncentrera mig igår och hade lite ont, så jag åkte in och tog en behandling vid halv fem. Fullständigt förstörd efteråt, med blåmärken på arslet. Missade bussen, så jag missade även mitt träningspass jag skulle på. Träffade en vän på stan istället och käkade middag. Inge mer plugg med andra ord.

Och vad önskar sig alla människor i julklapp..?!

På torsdag är det regementets dag, tittut.=) Kanske öldag också, får se hur konditionen är inför fredag. Lätt stressad.


Nuvarande tillvaro, yiihaa!

Kommentarer
Postat av: Max

Hejo hejo! =) blåmärken på röven.. haha! ajaj!



jag önskar mig:



Strumpor och Kalsonger.



vad önskar du dig?



puss

2008-12-02 @ 18:46:49
URL: http://moochiecoochie.wordpress.com
Postat av: Mimmi

Haha.. jadu. Det gjorde ont..=)



jag vill ha coldplays skiva xy, en stavmixer, eller en ipod kanske.;) Nejdå, hitt på nå.

Puss

2008-12-02 @ 19:11:38
Postat av: katbat

vad fattar du icke??



jag fattar, men har ingen tid att banka in skiten...

2008-12-02 @ 20:54:39
Postat av: Mimmi

Fattar inte hur det ska gå till att få in det i skallen, börjat för sent helt enkelt.

Synd att man inte kan skylla på någon annan.=)

2008-12-02 @ 22:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0