Balklänning

Jag ska gå på bal. Hoppade och skuttade fram genom korridoren på ortopeden av ivrig förtjusning resten av kvällen efter att Mr Officer hade ringt och bjudit mig. Det var i och för sig någon vecka sedan, men lika roligt fortfarande.
Nu har jag skridit till verket i avseendet att hitta en balklänning. Hittade två igår, varav en (som jag antagligen kommer köpa) kostar som en hel månadshyra, vilken jag inte heller har betalat denna månad...

Men nu ska jag ta mig ner på stan för att träffa mamma och få mentalt stöd för att ta klänningen därifrån. Återkommer med bilder när den är min..=)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vill se den nu!

2008-12-30 @ 13:10:36
URL: http://johlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0