Lugn lördag

Första nollningsdagen igår. Våra kära nollor tog det där med utklädning på största allvar och hade engagerat sig ganska mycket mer än vad vi gjorde. Bin, bäbisar (med blöja, så äckligt), greker, romare, cheer leaders, allt möjligt. Grillning och öl i skolan först, sedan lekar som t.ex. att komma på så många sexställningar på 60 sek. Ju mer kreativitet, desto mer poäng...
Det var skönt att få stå på sidan och titta på i år. Inspiration som någon sa.

Idag har jag egentligen inget att göra. Jag storstädade riktigt ordentligt i torsdags, torkade golven till och med. Arvid kom och åt middag tillsammans med mig innan han skulle träffa klassen igen på kvällen. Nollning även på KTH. Otroligt trevligt att få se honom igen. Borde väl läsa i min oerhört inspirerande bok "Medicine & Surgery - A concise textbook". Har tränat istället, tänkte snarast fixa något ätbart. Ska marinera mina små kycklingfiléer också som jag ska grilla ikväll. Det är vackert väder.
Kl.17 ska jag träffa Mr Officer invid Designtorget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0