Med & kir

Fick ut en seminarieuppgift idag som ska presenteras på måndag. 6 patientfall där jag ska diskutera diagnos, differentialdiagnoser, behandling etc. utifrån den litteratur jag har och de kompendier som vi fått ut. Lade alla kompendierna i en hög, den blev lika tjock som en vanlig bok. Dessutom är det sjukdomar i de olika organsystemen, alltså inget utav det som jag i mitt verksamma liv som naprapat kommer att pyssla med. Men måste ändå kunna för att veta när jag inte ska behandla.. Faktum är att jag lyckades sitta med det där hela eftermiddagen och större delen av kvällen. Så illa tvungen eftersom jag får besök imorgon som stannar till på söndag, vilket i och för sig är väldigt trevligt.

Imorgon är den stora transdagen, våra kära nollor ska vara utklädda till det motsatta könet och ha en liten uppvisning. Sedan blir det lekar på eftermiddagen igen. Håll i hatten Sofia!

Det är vilsamt för sinnet att det har mojnat lite här utanför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0