Vink vink

Vink vink och massage nu på morgonkvisten. Molnigt idag för första gången på en vecka, det är ju så att man blir bortskämd.

MRSA-negativ, det är jag. Ssk tog inte ens någon odling, hon lyfte på linnet mitt och kollade att jag inte hade några sår som jag själv inte sett och sen var det färdigt i princip. Jaha, så efter det kunde jag glida ut i solen igen iförd mina solbrillor och lugnt spatsera till t-banan för att ta mig till skeppsbron. Hittade Bm J och Bm H där på kajen. Gick sedan tillbaka, köpte glass och åkte sportbil runt stan. Mycket oväntat eftermiddagsslut, men det slutade bra.

Fick lite stöd och råd angående hur jag ska lägga fram för Danderyd att jag inte riktigt är nöjd med lönen. "Jag har tänkt på det här..." gravallvarlig. Det kanske går igenom och gör det inte det får jag vara nöjd ändå.

Hårfärgning och brödbak idag tror jag.

Kommentarer
Postat av: Bm J

Hej hej! =)

2008-04-29 @ 14:47:41
Postat av: Max

=) roligt att läsa vad du har för dig.. har inte kommit mig för att läsa den förrän nu.. men det var skojsigt! syns imorn. puss!

2008-04-29 @ 22:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0