Too late

Det är mitt i natten. Tänk vad många det är som inte sover, trots att de borde och kanske framför allt vill. Sömnproblem är väl ett folkhälsoproblem nuförtiden har jag hört.

Det blidde bröd igår, både ciabatta och ett grovt formbröd. Ciabatta ska jag baka oftare, skitlätt och hur gott som helst. Bra lunchalternativ om det ska gå snabbt... Lunchade med Sofia hemma hos mig och drack två kannor te. Rev ner det jag skulle ha på mig i en väska och åkte till Johanna för att slinga håret. Bra blev det, kunde nästan haft lite mer på hjässan kom vi fram till båda två, kanske fyller i det sen. Tog sedan das u-bahne till fruängen, chillade lite och drack vin. Trevligt.

Sjungit hela eftermiddagen idag, kändes bra och var riktigt roligt. Längtar efter det, att få hålla på mer med musiken..
Lillebror har konsert på valborg så jag ska hem och bli stolt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0