Slacker

Jag har varit ledig idag. Tog tillfället i akt och ringde till typ alla badhus och hotell i Stockholm. Hatar att marknadsföra mig själv på det viset, ställa sig in, vara övertrevlig i telefonen, tacka när man säger hejdå trots att de är otrevliga eller inte kan erbjuda mig något. Fick lite napp i alla fall, får se vart det leder.
Får spader av sånt där, blir rastlös dessutom. Haft galet tråkigt på eftermiddagen. Solade en timme på min altan efter lunch, började sortera musklernas efter deras triggerpunktsutbredningsområde inför den fruktanvärda tentan som kommer i maj. Försökte med lite patologi också, tungt.

Tänkt på träning idag, känner verkligen för att komma igång ordentligt. Får inte springa och så, men jag skulle vilja börja styrketräna på riktigt. Dessutom fått lite pikar om bålstabilitet de senaste gångerna jag varit på kliniken med min höft, så det känns som att det är dags. Vet ju att det inte blir bra med bara behandling heller, 80% ligger hos mig...

Imorgon går jag bara förmiddag, så efter lunch ska jag till Previa och göra mitt MRSA-test. Annars kan jag inte skriva några papper för ortopeden, hoppas provsvaret kommer fort. Måste handla lite grönsaker också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0