BK & PB

Dagen idag har varit en dag med blandade känslor. Började med en långsam, skön söndagsmorgon med sen frukost tillsammans med Thomas. Han började jobba kl.13.
När Thomas åkt dröjde det inte så länge innan Daniel kom, det var riktigt trevligt att få se honom igen. Vi fixade lite lunch och drack sedan en kanna kaffe och åt massa kex med marmelad. Kuligt och gott. Timmarna gick och klockan blev fyra. Vi hade bestämt att vi skulle åka in till BK (Betlehemskyrkan) kl.17, sen gudstjänst. Det var trevligt att komma dit, något av en reunion från konfirmationslägret. Tre av mina ledare var där och några medkonfirmander. Mycket glädjefyllt att se dem igen. Helt ok gudstjänst, och jag fick sjunga igen, har inte sjungit ordentligt på flera veckor, så det var härligt. Nu är jag trött... Thomas kom till mig efter jobbet, åt lite packade ihop sina saker och åkte så småningom. Efter det ringde jag Blanche. Vi har inte pratat med varandra på flera veckor eftersom hon varit i Paris. Kul att höra hur hon haft det och prata lite i allmänhet, blev någon timme på tråden..

image13

Såhär tighta är vi, jag och PB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0