Mitt-i-terminen-tankar

Jag är sugen på kladdkaka...Jag och Thomas ses typ aldrig, varannan vecka två dagar kanske. Visserligen har jag att göra ändå med allt intryckande av ben och muskler, men det är tråkigt och inte särskilt hälsosamt för relationen. Vi ska ses nu i alla fall, han kommer imorgon eller på torsdag och är hos mig över helgen. Blir till och ligga i innan så att jag inte måste plugga så mycket när han är här.
Nu har jag just druckit en god kopp kaffe och ätit en hembakt bulle och en hembakt smörgås, båda sådär härligt mellanvarma (micro). Snart ropar böckerna av längtan efter mig, hittills har de bara viskat lite men det börjar övergå i starkare nyanser, hurra.
Jag skulle mycket hellre spela fiol. Gör det alldeles för sällan. Tänker på min käre lärare och får dåligt samvete över hur jag sakta glömmer mycket av det han lärt mig. Får ta paus i plugget och spela helt enkelt. Tror jag ska ringa honom.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bli inte fast i spelandet bara. Det är ohälsosamt för plugget - fast desto mer hälsosamt för själen. Det kanske väger upp?

2007-10-24 @ 14:42:08
URL: http://johlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0