Min lägenhet

Nu har jag fått bilderna som Lina tog på mig och min lägenhet. Hon tyckte prompt att jag skulle vara med på alla bilderna så att man ser att det är jag som bor här. Mimmi in action liksom.
Och här har ni dem.

image14
                                   Mimmi in da kitchen

image15
                                          På toaletten

image16
I myshörnan med Sofia och hennes vänt i häcken

image17
Min entré och mitt köksfönster

image18
              Och såhär drygt är det ofta att låsa och låsa upp min dörr.

Många bilder på mig, egotrippat till max.

Kommentarer
Postat av: das fotograf

mycket spontana bilder du har lagt upp =)

2007-10-18 @ 14:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0